Dixa: AI Destekli Müşteri Hizmetleri Platformu
Dixa, farklı boyutlardaki işletmelere yönelik hepsi bir arada bir müşteri hizmetleri platformudur. Çoklu kanallar üzerinden müşteri etkileşimlerini kolaylaştırarak, ses, e-posta, sosyal medya ve mesajlaşma gibi iletişim yollarını tek bir çatı altında toplar. Bu sayede işletmeler, eklenti gerektirmeden daha verimli bir şekilde hizmet sunabilirler. Dixa'nın sunduğu özellikler arasında 'Dixa Channels' ile birden fazla giriş yapma zorunluluğunu ortadan kaldırması, 'Dixa Agent Hub' ile ajanlara gerekli müşteri verilerini tek bir ekran üzerinden sunması ve 'Dixa Conversation Engine' ile akıllı otomasyonlar sağlaması yer alır.
Ayrıca, 'Dixa Discover' özelliği, raporlama ve analiz ile takım performansını artırmaya yardımcı olan araçlar sunar. Dixa'nın entegre ettiği 'MIM' adlı AI chatbot, sıkça sorulan soruları yanıtlayarak ajanların daha karmaşık konulara odaklanmalarını sağlar. Dixa, başlangıç, orta veya büyük ölçekli işletmelere, daha iyi bir müşteri deneyimi ve sadakati sağlamak amacıyla tasarlanmıştır.